fredag 4 april 2014

Brända mandlar låter godare än brända nudlar..?

En trevlig nyhet är att Karin bränner nudlar varje gång. Hur det nu går till det vet jag inte, men det är sant. Varje gång hon gör det så skrattar jag, vilket är varje gång. Hon säger att det är det enda hon bränner, vilket är sant till 98%.

Jag brände nudlar en gång, men jag minns det inte. Jag minns inte heller om det var nudlar... Det vinglar mellan nudlar och ris.......
Det hela skedde 2011 när jag och Andre bodde tillsammans i Svolvær. Jag började proceduren och gick tydligen till sängs. Full var jag inte så mycket. Andre vaknade senare av att brandlarmet gick i hela huset (gamla köpsentret med lägenheter på toppen). Klockan var kanske tidigt på morgonen och vi båda hade sådana uppblåsbara dubbelsängar. Han gick ut från sitt rum och det var tydligen en halv meter rök i taket. Hur mycket rök det nu var kommer jag aldrig få reda på. När han konfronterade mig så sa jag att det inte var jag, och så gick han inte på det (detta kommer jag inte heller ihåg).

Nedan är mitt senaste paint mästerverk samt bilder på Elliotts 1 årsdag.


Bil pyramid.

Jag och Elliott, före sängdags på 1 årsdagen

Elliott på sin nya gunghäst han fick av mig och Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar