lördag 25 januari 2014

Det är lycka < 3

För några kvällar sedan så satt jag på soffan och gjorde ingenting. Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt så hade jag gjort två duktigt fina inlägg är på svensk1. Så började jag känna mig lite trött. Jag hade laddat ned en film som jag kände skulle vara ska vara helt najs och okej att somna till. Filmen heter "Escape plan", det är en ny actionrulle med Stallone och Schwarzenegger (Stavning rätt). Den var helt okej, men lite töntig action. Innan jag satte på filmen så började jag bli lite smått hungrig också. Jag lyfte på rumpan och tog mig en titt i kylskåpet och skafferiet. Jag hittade ingenting. Jag åt senast 12 timmar tidigare (Förutom de få bitarna "Walters choklad" (den bästa chokladen i Norge) när jag kom hem från jobbet). Jag överväger att kolla frysen, för där ligger det bara sånt som man inte är sugen på. Har sällan något som går snabbt. Men jag tog mig en titt ändå. Två fina förpackningar lite obekant, men ändå väl bekant god mat. Det var länge sedan jag blev lycklig av Gorby´s. 

Det är lycka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar